Wednesday, October 12, 2016




Sejħa biex anke servizzi privati jaqgħu taħt l-Ombudsman

Forsi ftit huma dawk li jagħtu kas li kull meta ssir privatizazzjoni ta' servizz governattiv lill-privat, fejn il-gvern ma jibqagħlux sehem, iċ-ċittadini jitilfu drittijiet li jieħdu lil dik l-istituzzjoni jew kumpanija quddiem l-Ombudsman minħabba allegazzjonijiet ta' diskriminazzjoni jew tmexxija ħażina fost oħrajn. F'Ombudsplan tas-sena 2017 li tpoġġa fuq il-Mejda tal-Kamra tad-Deputati, l-Ombudsman Anthony C Mifsud fir-rapport tiegħu għamilha ċara li waqt li l-privatizazzjoni hi proċess pożittiv iddikjara li dan jista' jkun riskjuż. Spjega li n-nies meta ssir privatizazzjoni jispiċċaw jitilfu d-dritt li jmorru quddiem l-istituzzjoni ta' Ombudsman. Quddiem dan hu sejjaħ lill-Parlament biex jiġi eżaminat jekk l-Ombudsman għandux ikollu rwol fid-difiża tad-drittijiet taċ-ċittadin u tal-prattiċi korretti fil-management ta’ servizzi essenzjali pubbliċi provduti mill-privat. Għandu jiġi ikkunsidrat jekk l-attivitajiet fl-oqsma tal-privat li jinvolvu dmirijiet ta’ servizz pubbliku għandhomx jaqgħu direttament taħt l-iskrutinju tal-Ombudsman li naturalment ikun limitat għall-għoti tas-servizz essenzjali lill-klijent jew konsumatur u li bl-ebda mod ma jinċidi fuq attivitajiet oħra ta’ natura kummerċjali tas-soċjetajiet privati li jipprovdu tali servizz. F'dan il-kuntest, l-Ombudsman jirrakkomanda riflessjoni dwar jekk għandhomx isiru emendi fil-liġi tal-Ombudsman u oħrajn li jassiguraw li ma jiġix imdgħajjef jew imxejjen il-jedd taċ-ċittadin għall-protezzjoni tal-Uffiċċju tiegħu fl-għoti ta’ servizz essenzjali lilu garantiti mill-Istat."


Materja li qed tippreokkupa lill-Ombudsman u li fil-fehma tiegħu jeħtieġ li tiġi indirizzata hija l-privatizzazzjoni, totali jew parzjali, ta’ servizzi essenzjali li kienu jingħataw mill-Gvern jew minn aġenziji tiegħu jew minn soċjetà li fiha għandu il-kontroll effettiv tal-ishma u li qed issa jingħataw jew se jingħataw mill-privat.

Intqal li "dan l-Uffiċċju f’diversi okkażjonijiet fil-passat attira l-attenzjoni tal-pubbliku għall-fatt li, bħala riżultat dirett tal-privatizzazzjoni tal-għoti ta’ servizzi essenzjali qabel mogħtija mill-Gvern jew mill-aġenziji pubbliċi, il-protezzjoni taċ-ċittadin kontra l-amministrazzjoni ħażina f’dawk is-setturi kienet qed tiġi bil-mod il-mod imdgħajjfa jew imxejjna."

Waqt li jiddikjara li l-privatizazzjoni hi proċess pożittiv iżda riskjuż, qal li meta l-privatizazzjoni ssir b’mod korrett u tirnexxi m’hemmx dubju li tkun pass fid-direzzjoni tajba u ta’ min jinkurraġġiha. Ma kellhiex però issir b’mod li filwaqt li l-konsumatur u l-klijent jakkwistaw servizz aħjar u aktar effiċjenti, huma jitilfu fil-proċess id-dritt li għandhom illum li jirrikorru għand l-Uffiċċju tal-Ombudsman biex jipproteġu d-drittijiet tagħhom kontra l-amministrazzjoni ħażina fl-għoti ta’ dawn is-servizzi."


Enfasizza li "infatti sa mis-sena 2010 u anke qabel, l-Ombudsman kien beda jenfasizza r-realtà ta’ dan ir-riskju billi l-proċess ta’ privatizzazzjoni ta’ servizzi pubbliċi, kemm totalment kif ukoll bi sħab mal-privat, kien diġà allura beda jiġi utilizzat bħala strument effettiv ta’ ippjanar ekonomiku biex tiżdied l-effiċjenza fl- amministrazzjoni pubblika. F’dak iż-żmien il-preokkupazzjoni tal-Ombudsman kienet fir-rigward ta’ servizzi essenzjali bħat-telekomunikazzjoni, trasport, posta u servizzi bankarji. Illum il-proċess qiegħed u se jestendi għal servizzi daqstant essenzjali imma iżjed vitali bħal dawk fl-oqsma tal-enerġija u s-saħħa. Il-politika ta’ privatizzazzjoni għandha ovvjament vantaġġi sostanzjali, mhux lanqas li hi mezz li jiġi attirat investiment barrani lejn l-ekonomija u li jżomm is-servizzi f’kuntatt kontinwu ma’ avvanzi li jsiru."


Dwar meta ll-Gvern jitlef il-kontroll effettiv tal-ishma, l-Ombudsman qal li minħabba li ċ-ċokon tal-pajjiż u l-limitazzjonijiet tiegħu meta l-privatizzazzjoni tkun sħiħa b’mod li l-Gvern l-anqas jibqa' jkollu l-kontroll effettiv tal-ishma tas-soċjetà li tkun se tipprovdi s-servizz, ikun spiss qiegħed jiġi maħluq monopolju privat f’dak il-qasam b’mod li ċ-ċittadin ikun kostrett illi jirrikorri għal dik is-soċjetà għas-servizz. Bħala konsegwenza jkun tilef b’riżultat tal-privatizzazzjoni, id-dritt li jirrikorri għand l-Ombudsman u allura jkun qed jiġi preġudikat id-dritt tiegħu li jassigura għoti ta’ servizz amministrat tajjeb b’mod ġust, mingħajr diskriminazzjoni improprja u nieqes mill-abbuż. Għandu jkun hemm qbil fuq il-fatt li jekk dawn li qed jipprovdu s-servizzi privati jibqgħux suġġetti għall-iskrutinju ta’ awtorità indipendenti u awtonoma bħall-Ombudsman li jista’ jassigura servizz ġust,trasparenti u kontabbli fir-rispett tar-regoli ta’ amministrazzjoni tajba, dan jkun pass negattiv u retrogradu.

Jgħid li "hemm imbagħad aspetti oħra importanti li għandhom jiġu rilevati u li ma jistgħux jiġu għal kollox traskurati. Dawn jinklud li bil-privatizzazzjoni, iċ-ċittadin ikun tilef id-dritt li jirrikorri għand l-Ombudsman u allura jkun ġie preġudikat id-dritt tiegħu li jassigura għoti ta’ servizz amministrat tajjeb b’mod ġust, mingħajr diskriminazzjoni improprja u nieqes mill-abbuż.”

6 comments:

  1. Għandek bżonn ta 'self, huwa opportunità għalik. Uża l-opportunità li tinbidel is-sitwazzjoni. Jekk inti fil-bżonn ta 'self għal żmien qasir u fit-tul, aħna huma għad-dispożizzjoni tiegħek. Is-self kollu huma suġġetti għal eżamijiet mediċi, u d-disponibbiltà ta 'kreditu u l-approvazzjoni minn qabel skond il-kriterji stabbiliti fil-kumpanija ta' self ta 'Benjamin. Jista 'jkun ittardjat mid-dokumenti meħtieġa u l-applikazzjoni jekk l-identità jew il-qagħda teħtieġ aktar verifika. E-mail: benjaminloans00@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Il-ġurnata t-tajba,

    Aħna leġittimu, Gvern fama reġistrati jislef flus. Aħna kumpannija li toffri għajnuna finanzjarja. Aħna isellef fondi lill-individwi li jeħtieġu assistenza finanzjarja, li għandhom rekord kreditu ħażina jew fil-bżonn ta 'flus li jħallsu l-kontijiet, li jinvestu fuq in-negozju. I jridu jużaw dan il-medju li ninfurmak li aħna joffru għajnuna benefiċjarju affidabbli kif I se jkun ferħan li noffrulek self ta '2% hekk ma toqgħodx lura li tapplika għal self għax aħna għandu jagħtik l-aħjar servizz tagħna.

    Servizzi maħlula jinkludu *
    Refinance *
    Titjib Home *
    Self Investiment *
    Self Auto *
    Debt Consolidation *
    Linja ta 'Kreditu *
    It-tieni Mortgage *
    Self Business *
    Self Personali *
    Self internazzjonali.

    Dawk li jissellfu INFORMAZZJONI:

    Isem sħiħ:
    sess:
    istat ċivili:
    indirizz:
    Code / Belt:
    pajjiż:
    Data tat-twelid :
    finanzjament:
    ammont meħtieġ:
    Tul Self:
    Salarju / dħul annwali:
    okkupazzjoni:
    L-iskop tas-self:
    phone:
    fax:


    Motto: Aħna jipprovdu lill-klijenti tagħna ma 'programm ta' kreditu u Garanzija sigura ser tirċievi.

    Best.

    Lil Daniel / MD /

    email Kuntatt: Danielwallsloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Attenzjoni jekk jogħġbok !!!

    Dan huwa reklam onlajn minn self / fondi ditta privata self. Għandek bżonn ta 'self li tħallas kontijiet tiegħek? self biex jixtru dar? self biex jespandu n-negozju tiegħek? self għall-investiment? Aħna joffru self personali lill-individwi, kumpaniji, negozjanti u n-nisa, li jvarjaw mill-ammont ta '50 Elf ewro għal 50 miljun euros bir-rata ta' imgħax fissa ta '1.5% Mela jekk inti interessat.

    Biex tapplika u tikseb self minna llum, ġentilment kuntatt magħna issa permezz ta 'email uffiċjali tagħna
    jindirizzaw hawn taħt għal aktar info. Grazzi.

    Kuntatt Email: premierloanlendingagency@outlook.com
    Websajt: https://premierloanlending.wixsite.com/nationwide-lending

    Mrs Juan Rochers
    Drittijiet (c) 2017 Premier Aġenzija Self. Kull dritt riservat
    reklamar Manager

    ReplyDelete
  4. Għażiżin Self Seekers

    Inti fi kwalunkwe diffikultajiet finanzjarji? Trid tibda n-negozju tiegħek stess? Din il-kumpanija ta 'self kienet organizzazzjoni stabbilita tad-drittijiet tal-bniedem madwar id-dinja bil-għan waħdieni li tgħin lill-foqra u lin-nies b'diffikultajiet finanzjarji tal-ħajja. Jekk trid tapplika għal self, ibgħatilna lura bid-dettalji hawn taħt email: elenanino0007@gmail.com

    Isem:
    L-ammont ta 'self meħtieġ:
    Tul ta 'Self:
    In-numru tal-mobile:

    Grazzi u Alla bless
    KUNFIDENZA
    Elena

    ReplyDelete
  5. ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM

    Noffru self privat, kummerċjali u personali ma 'ħafna
    baxx annwali
    Rati ta 'imgħax ta' 2% biss fis-sena sa perjodu ta 'ħlas lura ta' 50
    Snin fi kwalunkwe parti tad-dinja. Noffru self bejn 1000 u l-Euro
    100 miljun ewro
    Applika illum ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM
    Il-partijiet interessati għandhom jimlew l-applikazzjoni tas-self:

                        APPLIKAZZJONI SELF
    APPLIKAZZJONI SELF
    Isem sħiħ tiegħek *
    Phone tiegħek *
    Indirizz * Your
    Stat / Provinċja *
    pajjiż *
    data tat-twelid *
    Have you qatt jintużaw? *
    Ammont tas-self meħtieġa *
    Tul tas-self *
    Iskop tas-self *
                                         ZENNITH.LOANS@OUTLOOK.COM




    ReplyDelete
  6. Dan biex ninfurmak li Fidelity Financial Group qed jagħti self lil tnejn

    klijenti antiki u ġodda fi ħdan il-firxa minima ta '€ 10,000.00 għall-massimu ta'

    € 20,000,000.00. Inti fi kwalunkwe tip ta 'diffikultà finanzjarja? Inti fit-tfittxija

    ta 'self leġittimu? Int irrifjutat mill-banek tiegħek? Imbagħad il-finanzi tiegħek

    It-trawma għadda, noffru self b'rata ta 'imgħax ta' 3%. Aħna ċċertifikati u

    affidabbli. nistgħu ngħinuk b'assistenza finanzjarja. Tista 'tikkuntattjana fuq
    (fidelityfinancialgroup@mail.ee)

    Applika issa billi timla l-informazzjoni hawn taħt.

    Isem:
    Ammont ta 'Self:
    Tul tal-Kreditu:
    Pajjiż:
    Indirizz:
    Numru tat-telefon:

    Iqis
    Front Desk.
    Fidelity Financial Group

    ReplyDelete